Home > Forums > Search Results
Edit Settings  |  Search Forums
Page 1 of 13 12345678910  >  Last
05-14-2007 01:26PM
Topic: Greetings from M - TEN!
Posted By: ceddie in New Member Introductions...
Replies: 0
Views: 701
Implanted from the Windy City, I bring you greetings from Memphis, TN. Working on my M.A. in H.R.! Two more classes
01-08-2006 03:11AM
Topic: 21+ clubs....kinda lame?
Posted By: Eddie in Tha Yard
Replies: 22
Views: 1914
I went to my first official 21+ club yesterday, Club Love in DC. When me and my boys got there, our first impression was, "this is nice but its boring." We so we walked around for a little while checking the whole club out and out of all the clubs I have ever been too it was by far the nicest, from the atmosphere, it was real chill, to the ampunt of bars to even the other "club goers." It was nice being some where, where I didn't have to worry about which niggas was gonna try and fight or start some stuff. As the night went on more people began to dance and the dj's started playing party music and it did get hype and stayed hype from about 12:30 til around 3 when I left. Me Im the type that likes the little hole in the wall clubs thats mad grimey but hype as hell... so Love was a cool change it wasn't hype but it was relaxed and everybody there just had a good time... So for me, based off my personal experiences, the 21+ club was cool and definetly made me appreciate my come up (age-wise) so yeah it might have seemed boring but the whole atmosphere was completely different, better, and made me want to go back.
01-07-2006 06:56PM
Topic: AggieSweets~dot~com PREVIEW for the MASSES!!!!!!!!!!!
Posted By: Eddie in Tha Yard
Replies: 23
Views: 3467
looks interesting.... gotta love them college girls...
12-01-2005 10:36PM
Topic: OH MY GOD YOU WILL LAUGH!
Posted By: Eddie in Tha Yard
Replies: 25
Views: 3479
I remember that episode.... The untold stories of stewie were off the hook
08-20-2005 11:30PM
Topic: Snoop Wallpaper
Posted By: Eddie in Tha Yard
Replies: 6
Views: 2251
That is definetly hot. Good job with the photo manipulation, maybe in order to help some people out you could write what variations u used on it.
08-20-2005 11:15PM
Topic: My Mixtape covers (need advice)
Posted By: Eddie in Tha Yard
Replies: 12
Views: 3085
I use Adobe on windows, shoot if i can find the file, i can do a file transfer and hook you up... lemme kno if u tryin to do that... Holla Yes, its more a quality thing... imma critique each one if u don't mind...
08-20-2005 11:07PM
Topic: **AtlChynaDawl** PRECOLLEGE UPDATED 8-9-05 pg.8
Posted By: Eddie in New Member Introductions...
Replies: 124
Views: 14115
Excuse me miss, but you are gorgeous. Have a wonderful day.
08-20-2005 10:41PM
Topic: NEW MEMBERS INTRODUCE YASELF!!!
Posted By: Eddie in New Member Introductions...
Replies: 890
Views: 74333
Im not really new, but I ain't been on in a hot ass minute due to a slow ass internet connection and my impatience...... You might have known me as polaris 304.... so whats really good
01-23-2005 06:20PM
Topic: Tiarea..here ya go...
Posted By: Eddie in The Graveyard (2005)
Replies: 3
Views: 865
good shyt dawg.. u definetly coming up
01-23-2005 08:57AM
Topic: Have you had any friendships ruined because of Greek issues?
Posted By: Eddie in Fraternity & Sorority Life
Replies: 15
Views: 2875
Naw I haven't lost any friends, but thas also cause u gotta let your true friends kno the deal.... and if they not ya friends awhen u done and they said they were before... than they were never really your friend. Now relationships...... thats a horse of a different color.
01-22-2005 04:16PM
Topic: camera phones
Posted By: Eddie in Tha Yard
Replies: 3
Views: 1130
the best way that i kno of is to send the pictures to an email address then upload to a picture host.
01-20-2005 06:09PM
Topic: 4 all the Beautiful Sistaz.....Tell me what you think!!!
Posted By: Eddie in For The Ladies
Replies: 29
Views: 3912
Ms. Megan wrote:
where's my halo? wrote:
We're not meant to be with every person just becuz we are "good".
Exactly...when we say we want a "good man" we want the men we are attracted and satisfied with to be good to us.
Damn... Those two comments actually made a lot of sense to me..... Lik Eddie Murphy in "Coming to America"... ACHA!
01-20-2005 12:29PM
Topic: Enlighten Me on Da Purposes of Greek Life!
Posted By: Eddie in Fraternity & Sorority Life
Replies: 25
Views: 2476
Free Post
01-20-2005 12:19PM
Topic: the counting game
Posted By: Eddie in Wall of Fame
Replies: 9422
Views: 149434
538
01-20-2005 12:17PM
Topic: Q & A time....
Posted By: Eddie in Tha Yard
Replies: 321
Views: 16728
cafe-aulait wrote:
jstblz99-2h2h wrote:
cafe-aulait wrote:
To that girl JustBlaze didn't you just turn 17?? Are you a college freshman?
yup, sure did........................ i was 16 when i first got to NCAT.......... I'm 17 now..................... hmmmmm, cafe, what made u ask me that?
Just askin. I aint know if I was mistaken. Damn how old is Chris??
LMAO.... i dunno why that was so funny.... Don't mind me
Page 1 of 13 12345678910  >  Last
Home > Forums > Search Results
Sponsored Content Create an Ad
LIVE HBCU Football HERE!
View HBCU Football Broadcast Schedule Here
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!