Home > Forums > Entertainment > HBCU Sports > The CIAA
Edit Settings  |  Search Forums
Who's the best CIAA school in the conference? Posted on 07-14-2004
sugahonee_20

Without a doubt we all know that no one in the CIAA can touch Virginia Union University. Yeah, we may have a small school and the campus is little but on the field and on the court we can not be touch. If we just rewind the time back to late February we can recapture the moment with Virginia Union University Panthers won the CIAA Tournament for the year of 2003-2004 year. Then this year our football team has all new coaches who are on fire and ready to play some football. We as a school are ready for out football team to kick some azz. Then our basketball team with take the title again for two years in the row. So let someone else try to say there is a better CIAA team out there if so Union will beat them and then they will shut up.
  [Reply]
Page 1 of 6 123456  >  Last
2001Pirate from Durham, NC replied on 07-14-2004 03:30PM [Reply]
I don't rep a CIAA school, but just for clarification, do u mean VUU is the best in the conference as far as athletics?? If so, I would have to overall agree.
  [Report Abuse] [Quote]
WileECoyote06 replied on 07-14-2004 03:51PM [Reply]
Everyone in the CIAA loves to hate the Eagles. Therefore WE must be the best school in the conference. . .for now. . .
  [Report Abuse] [Quote]
VenemousVSU83 from Alexandria, VA replied on 07-14-2004 04:00PM [Reply]
Well as far as athletics are concerned... It is Virginia Union University.... But for everything else as far as campus, bands etc... Its none other than Virginia STATE University... NCCU is very close though.... We'll be there for NCCUs Homecoming this year!
  [Report Abuse] [Quote]
WileECoyote06 replied on 07-14-2004 04:27PM [Reply]
Bump that, I ain't deferring to that piece of rock in Richmond :lol: . . . And for VSU folk all I'mma say, get your own Unis. . . As for VUU, you guys fired a legend. And I hope St. Pauls kicks your ass for it. lmao, all in fun. . .
  [Report Abuse] [Quote]
sugahonee_20 replied on 07-14-2004 04:38PM [Reply]
WileECoyote06 please don't hate because Union beat Central in the CIAA Basketball tournament this past year. It was all talent. And for a fact i know that Union doesn't have a band nor a huge campus but the spirit that is all over this campus we don't need a band especially since when our teams play we always make all the noise. And yeah we fired a legend but to my knowledge all the new coaches has a title under the belt so stay down there in durham and keep quiet because we will be there to hurt Central feelings again.
  [Report Abuse] [Quote]
WileECoyote06 replied on 07-14-2004 04:49PM [Reply]
Hell, we weren't supposed to be in the finals either way, so i give a care about VUU. The best schools in the CIAA are FSU, NCCU, VSU and WSSU hands down. And yall do have a band. . .as a matter of fact I saw them on TV the other day. .
  [Report Abuse] [Quote]
WileECoyote06 replied on 07-14-2004 05:03PM [Reply]
I got love for VSU. . cuz they travel . . .and they are rivals. . but seriously . . . Get your own unis My big brova gave me dis shurt. . . This is the smack board, get the sand out yo panties. :lol:
  [Report Abuse] [Quote]
sugahonee_20 replied on 07-14-2004 05:40PM [Reply]
BuckFush, it will be on at Gold Bowl, but to my rememberance every time we saw VSU last school year u guys went home a little sad because we beat yall azz. Every football game, every basketball especially Freedom Classic we kilt yall. WileCoyote i really don't have much to say except let it go yall are some sh**. It proved at the tournament. As you can see in the last couple of months we have talent that leaves Union. For example: Ben Wallace. Enough said.
  [Report Abuse] [Quote]
WileECoyote06 replied on 07-14-2004 05:46PM [Reply]
Um, but an NCCU player did what Ben Wallace did not do. . .that is GET DRAFTED! Oh by the way exactly how many NBA Hall of Fame players do yall have? I know we have one. But seriously though work on your smack skills. . . I need a good laugh. . .come on smack me one good time. . .just once. . LOL
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 1 of 6 123456  >  Last
Home > Forums > Entertainment > HBCU Sports > The CIAA
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!