Home > Forums > General Discussions > Tha Yard > Archives > Tha Graveyard(2004)
Edit Settings  |  Search Forums
Using the Internet to boost your Self-Esteem! Posted on 05-30-2004
P Harrell

Nino Brown wrote:
I've noticed since I been on HBCU that some people be using the site to boost their confidence...It's rather funny to be honest...Like for example, let's say that we have a post about you likes who and someone name isn't mentioned...Someone is guaranteed to say... "No one likes me"...."No one loves me"..."Can I get some love too?"... To me that is like asking for sympathy for not being liked...It's pathetic too...Another thing I have noticed is some people actually asking do people think they're cute or fine...Once again it is funny because damn..Even though people may reply that you are cute, have you thought about all the people that did not reply that think you are ****.... I just believe that some people on here use the site to boost their confidence (self-esteem) and it's rather pathetic...Corny even.... My question is how do you all feel about this? Is it just me that be laughing my **** off when this sort of Shiiiiiiiyiiiit happens? Maybe there is a logical explanation for all of this, maybe a person that has done such things could help me understand! As for now...I just think it is pathetic...
I CO MUTHA FUKKIN SIGNS COMPLETELY :!: :!: :!:
  [Reply]
Page 7 of 9 First  < 123456789  >  Last
KärolinaPläyboy from charlotte, NC replied on 06-04-2004 08:36PM [Reply]
Dayum i agreee!!! I give compliments to alotta these hoez so they don't hack my IP address and fucc my komputa up! lol!
  [Report Abuse] [Quote]
A'Kaye47 from Dover, DE replied on 06-04-2004 09:24PM [Reply]

KärolinaPläyboy wrote:
Dayum i agreee!!! I give compliments to alotta these hoez so they don't hack my IP address and fucc my komputa up! lol!
damnnnn....HOES tho?? *begins to second guess your compliments given* :? :arrow:
  [Report Abuse] [Quote]
Just Me replied on 06-04-2004 09:26PM [Reply]
KärolinaPläyboy wrote:
Dayum i agreee!!! I give compliments to alotta these hoez so they don't hack my IP address and fucc my komputa up! lol!
please believe I do the same
  [Report Abuse] [Quote]
Just Me replied on 06-04-2004 10:00PM [Reply]
^^ dass my **** tho cuz nickuhs know i caint fix dat mess. i jus stay tellin errone nice pics and thinkin "wit yo **** azzz"
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 06-04-2004 10:11PM [Reply]
****!!! where's proplaya at times like this????? I THINK....naw naw naw *thinks about Chappelle Show, "when keepin it real goes wrong"* NEVER MIND :?
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
NeoSoulBrotha from Rosedale, MD replied on 06-04-2004 10:14PM [Reply]

Nino Brown wrote:
I've noticed since I been on HBCU that some people be using the site to boost their confidence...It's rather funny to be honest...Like for example, let's say that we have a post about you likes who and someone name isn't mentioned...Someone is guaranteed to say... "No one likes me"...."No one loves me"..."Can I get some love too?"... To me that is like asking for sympathy for not being liked...It's pathetic too...Another thing I have noticed is some people actually asking do people think they're cute or fine...Once again it is funny because damn..Even though people may reply that you are cute, have you thought about all the people that did not reply that think you are ****.... I just believe that some people on here use the site to boost their confidence (self-esteem) and it's rather pathetic...Corny even.... My question is how do you all feel about this? Is it just me that be laughing my **** off when this sort of Shiiiiiiiyiiiit happens? Maybe there is a logical explanation for all of this, maybe a person that has done such things could help me understand! As for now...I just think it is pathetic...
This is true, but people do the same thing in real life also. They just tend to be more subtle about it.
  [Report Abuse] [Quote]
Just Me replied on 06-04-2004 10:16PM [Reply]
^^ hail yea...Kaye gon mess up and tell the wrong niggga they **** and they gon come all the way to Delaware and murk her ****..and den smash her computer..."when keepin it real goes wrong..." :lol: :lol: oh yea and Jay do be LYIN TO THESE CHICKS THAt he bE GASSIN!!!! yea I put it out niggga......
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 06-04-2004 10:20PM [Reply]
At Least now I know im not the only one telling people they look good when they look like __________ this is a big problem facing the females of hbcu and there's no muhfukkin cure :evil:
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
Just Me replied on 06-04-2004 10:23PM [Reply]
niggga dont tell them they look good!! Say "nice pics"...that way you complimntin Kodak....
  [Report Abuse] [Quote]
NeoSoulBrotha from Rosedale, MD replied on 06-04-2004 10:29PM [Reply]

*~*~~Miss.Breenah~~*~* wrote:
niggga dont tell them they look good!! Say "nice pics"...that way you complimntin Kodak....
LOL... I can see it now... "So... what do you think of my pic? " "Yep... that's you alright... that is most definitely you... there you are..."
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 7 of 9 First  < 123456789  >  Last
Home > Forums > General Discussions > Tha Yard > Archives > Tha Graveyard(2004)
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!