Home > Forums > General Discussions > Tha Yard
Edit Settings  |  Search Forums
high school seniors class of 2009 Posted on 07-21-2008
xosugababeox@yahoo.com

i think this where we could talk about being seniors and making are moves to colleges or what not
  [Reply]
Page 8 of 191 First  < 1234567891011121314151617  >  Last
going_places_504 from new roads, LA replied on 07-24-2008 04:37PM [Reply]

wait wait...there is a spot for them but i didnt send them to my school cuz my hs isnt a testing site...my bad lol
  [Report Abuse] [Quote]
going_places_504 from new roads, LA replied on 07-24-2008 04:38PM [Reply]

that sallie mae scholarship search is giving me scholarship applications that were do in 2007 ????????? lmao
  [Report Abuse] [Quote]
itsmekayla replied on 07-24-2008 04:54PM [Reply]
^^^^^yeah, i know if you go to some of the websites they tell you its closed for 2008 but they also give you the dates when it will be open for the next school year (or at least for the scholarships ive been interested in so far) so you can prob. check back around those dates when it should be updated.
  [Report Abuse] [Quote]
itsmekayla replied on 07-24-2008 05:07PM [Reply]
^^^^^dont we all??? shame shame..........................
  [Report Abuse] [Quote]
xosugababeox@yahoo.com replied on 07-24-2008 05:08PM [Reply]
they want so many essay's imagine writing 500-700 words 5 times
  [Report Abuse] [Quote]
xosugababeox@yahoo.com replied on 07-24-2008 05:08PM [Reply]
and then not getting any of the scholarships......lol
  [Report Abuse] [Quote]
xosugababeox@yahoo.com replied on 07-24-2008 05:09PM [Reply]
true story
  [Report Abuse] [Quote]
itsmekayla replied on 07-24-2008 05:13PM [Reply]
sugababe- i luv how you say (or type) true story and hbcugirl just reminded meof a question i had - can you reuse teacher recc. like just adjust whatever the school name is to fit the app. youre gonna use it for??
  [Report Abuse] [Quote]
monique09 from Chesapeake, VA replied on 07-24-2008 05:14PM [Reply]

you should be able to....i know all my teachers said thats what they were going to do for me lol
  [Report Abuse] [Quote]
going_places_504 from new roads, LA replied on 07-24-2008 06:18PM [Reply]

OK SO I KNOW YA'LL HATE, NO DISPISE WRITING ESSAYS FOR SCHOLARSHIPS GO TO http://www.collegeinsider.tv/ THE SCHOLARSHIPS THEY ARE GIVING AWAY ARE RIDICULOUS ...IN A GOOD WAY
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 8 of 191 First  < 1234567891011121314151617  >  Last
Home > Forums > General Discussions > Tha Yard
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!