Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Edit Settings  |  Search Forums
Morris Chestnut or Taye Diggs??? Tuff 1!!?!?! Posted on 06-17-2004
mzballplaya

aight this is a tough 1!!! morris or taye!! yes u gotta choose!!! lol
  [Reply]
Page 2 of 6 First  < 123456  >  Last
IgnoranceIsBliss replied on 06-17-2004 06:54PM [Reply]
Morris Chestnuts!! Taye is cute, but he lost some cool points with me. I think yall know why.
  [Report Abuse] [Quote]
Spelmanlady08 replied on 06-17-2004 07:09PM [Reply]
I have to go with Taye Diggs
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 06-17-2004 08:46PM [Reply]
I AM NOT KIDDING WHEN I SAY THAT MY FRIEND KRIS LOOKS JUST LIKE MORRIS CHESTNUT. He is absolutely beautiful. Everytime we go out females young and old, be like...you remind me of somebody! He's gorgeous...so therefore im votin for morris!!!
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
AfroPoeticSista replied on 06-17-2004 10:24PM [Reply]
uh, can you say KAAHT DAYUM? & did anyone else catch his shirtless moment in "Breaking All the Rules"?
  [Report Abuse] [Quote]
B'Lyse757 replied on 06-17-2004 10:29PM [Reply]
definitely morris. taye is married to a white girl :roll: it's not the worst thing in the world. just takes away from the fantasy
  [Report Abuse] [Quote]
IgnoranceIsBliss replied on 06-18-2004 11:06PM [Reply]
B'Lyse757 wrote:
just takes away from the fantasy
Yeah that's a great way of putting it. I get turned off real quick if a dude tells me he's been with a white girl.
  [Report Abuse] [Quote]
The Big Girl Sweetz replied on 06-19-2004 01:47PM [Reply]
well i dont see him being with a white girl much of a problem...so what...he fell in love with a white girl...it happens...its not the end of the world for me at least... besides...i aint lettin no white girl get in the way of my damn fantasy...hell i love me some Taye Diggs.....Morris is fine as hell too...but Taye diggs...i dunno...im just really feeling that brotha...
  [Report Abuse] [Quote]
IgnoranceIsBliss replied on 06-19-2004 05:16PM [Reply]
*::LadySweetz::* wrote:
well i dont see him being with a white girl much of a problem...so what...he fell in love with a white girl...it happens...its not the end of the world for me at least...
Yeah, I 'm probably sure he did. His appeal is still lost with me.
  [Report Abuse] [Quote]
DAloveGyrl replied on 06-19-2004 05:52PM [Reply]
It's gotta be dat Diggs
  [Report Abuse] [Quote]
TSUlady from Bloomington, IL replied on 06-19-2004 07:09PM [Reply]
QT_Cutie2007 wrote:
B'Lyse757 wrote:
just takes away from the fantasy
Yeah that's a great way of putting it. I get turned off real quick if a dude tells me he's been with a white girl.
LOL!!! me too 8)
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 2 of 6 First  < 123456  >  Last
Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!