Home > Forums > Interest Groups > For The Fellas
Edit Settings  |  Search Forums
FEMALE BODY PARTS IN ORDER OF IMPORTANCE. . . Posted on 08-04-2004
AfroPoeticSista

Fellas, place these physical charachteristics in order of importance in what you look for in a female. . . :arrow: Skin(i.e. color complexion, clarity(acne & such)= :arrow: Face= :arrow: Hair= :arrow: Eyes= :arrow: Lips= :arrow: Hands= :arrow: breasts= :arrow: stomach= :arrow: legs= :arrow: thighs= :arrow: hips= :arrow: booty= :arrow: feet=
  [Reply]
Page 2 of 4 First  < 1234  >  Last
In Rod We Trust replied on 08-05-2004 11:50AM [Reply]
1. eyes 2. Legs 3. face 4. Hips 5. Thighs 6. Booty 7. Breasts 8. Feet 9. Skin 10. Stomach 11. Hair 12. Hands
  [Report Abuse] [Quote]
B-Will2K5 replied on 08-05-2004 12:43PM [Reply]
ThunderBonez06 wrote:
1. brains :lol:
Good one...but you don't get extra cool points for adding on to the given list :roll:
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 08-05-2004 11:01PM [Reply]
Face Hair Ass Tits stomach thighs Thats as much detail I'm goin into
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
Aj_duce2 replied on 08-05-2004 11:04PM [Reply]
1 - Brain 2 - Skin 3 - body 4 - Hair 5 - TEETH! 6 - Booty 7 - stomach 8 - eyes 9 - lips 10 - breats 11 - feet 12 - hands 13 - legs 14 - hips Damn thats hard!
  [Report Abuse] [Quote]
In Rod We Trust replied on 08-05-2004 11:05PM [Reply]
Riley wrote:
Face Thighs Legs Skin Stomach Breasts lips Hands Booty Hips eyes Feet
I knew if u responded I was going to like your answer
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 08-06-2004 01:13AM [Reply]
Face= Eyes= Hair= Lips= stomach= Skin booty= legs= thighs= hips= breasts= Hands= feet= Personal hygiene, intelligence, common sense and attitude, are numbers 1, 2 , 3, and 4-- then the above list.
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
Poody replied on 08-06-2004 05:07PM [Reply]
Feel This Rod wrote:
1. eyes 2. Legs 3. face 4. Hips 5. Thighs 6. Booty 7. Breasts 8. Feet 9. Skin 10. Stomach 11. Hair 12. Hands
good answer, hmmmm
  [Report Abuse] [Quote]
EkWoah replied on 08-06-2004 06:43PM [Reply]
AfroPoeticSista wrote:
Fellas, place these physical charachteristics in order of importance in what you look for in a female. . . :arrow: Skin(i.e. color complexion, clarity(acne & such)= 2 :arrow: Face= 1 :arrow: Hair=12 :arrow: Eyes=3 :arrow: Lips=5 :arrow: Hands=4 :arrow: breasts=8 :arrow: stomach=6 :arrow: legs=11 :arrow: thighs=10 :arrow: hips=9 :arrow: booty=7 :arrow: feet=
only a couple of those are for sure, a lot of them are just random b/c i was like wtf? btw, when did the brain become a physical characteristic? damn we got some freaky ass people on here
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 08-10-2004 01:18PM [Reply]
Here it is 1 booty 2 Face 3 stomach 4 Grill 5 breastisis Me I like big butts breast are nice but they don't gotta be all that big.
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
replied on 08-11-2004 07:54PM [Reply]
face booty brain hair stomach breasts teeth feet *bonus* bank account (it aint a body part but oh well)
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 2 of 4 First  < 1234  >  Last
Home > Forums > Interest Groups > For The Fellas
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!