Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Edit Settings  |  Search Forums
i dont HAVE TO APPRECIATE UGLY Posted on 07-17-2004
Afro-American

Youre soo right girl...and these idiots be living in some type of fantasy world.Halle Berry , Meagan Goode and the rest of these women dont want ya funky behinds...Stop riding them!!! :lol: I like this post...I'l be back later with more
  [Reply]
Page 1 of 4 1234  >  Last
ClassyWisdom08 replied on 07-18-2004 12:18AM [Reply]
HU-Queen wrote:
...we wax, bleed,walk on 4 inch heels, stay in salons for hours, hurt some more trying to attract you negroes and look like the perfect mix between video hoe and power sistah and you complain horrendously for hours because maybe we dont like you because your breath stinks and your clothes look sloppy and dirty... sorry that was therapy :? :cry: :arrow: ...i need midol
No here is a good one...I see this all the time on bp or mg. "I want a FREAK in the bedroom but a lady in public and she must be God fearing!!!" Unknown WTH??! :roll:
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 07-18-2004 01:51AM [Reply]
Then let him get him a Becky then! Most nigs I know will NOT settle for ugly so why the hell should we?! And the first thing to come out their mouth is "see that's why I'm gon get me a white girl!" n*gga go 'head! :lol: Dudes think they be hurting someone by doing/saying this: if ya aint my man and I wasn't interested in the first damn place, then I don't give a DAYUM! :lol: There's somebody for everybody! Some of these nigs kill me!
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
ClassyWisdom08 replied on 07-18-2004 02:32AM [Reply]
Miss_404 wrote:
^^^WTH is the right response. If you want me to be super diva, Imma need for you not to be a busted ass negroe, and have your Sh*t intact. Men want all that, but can't be the same in return. And they say we want to much outtta them. :roll:
lol This has turned into a male bashing thread!!! Ive come to the conclusion that just about anything with a kick stand aint about nothing...They will stick their thing in a hole n the wall if its soft enough. :roll: This is why Im single.
  [Report Abuse] [Quote]
natalie_g replied on 07-18-2004 04:16AM [Reply]
yeah! how bout this dude called me asking me about some other dude and at the moment i can't even think of who it is but he said Natalie why can't you look past the looks and think about his personality? I said how bout it's his personality that I don't like? and now that i think about i really didn't like his looks either. but he didn't have to try and point out that i only like people for their looks jsut cause i didn't like him :evil:
  [Report Abuse] [Quote]
Blutifully Human replied on 07-18-2004 06:10AM [Reply]
I feel u Queenie. I try not to be too picky when it comes to guys and their looks. I try to seek the inner person, but when the spirit is just as ugly as the exterior, there really is no hope for the negro :?. But yeah, men are real quick to say how fidning a "good black woman" is far and in between, but i don't understand how that's the case when we are outnumbering them in the churches, colleges/universities, and the job force. Seems like they have options galore to me :roll: .
provAKAtive wrote:
No here is a good one...I see this all the time on bp or mg. "I want a FREAK in the bedroom but a lady in public and she must be God fearing!!!" Unknown WTH??! :roll:
Ha, girl you are TOO halarious. I swear if i see a page like that one more time on bp...imma call somebody out. If that ain't the biggest contradiction to ever be uttered.
  [Report Abuse] [Quote]
EkWoah replied on 07-18-2004 07:02AM [Reply]
i like this post, its healthy to let out all of your frustrations... but... i think the problem is that most of you will let the guy approach you, an ugly guy has nothing to lose, he already knows hes ugly, and hes been rejected thousands of times, so he thinks hey whats one more, so he will go up to you quick, the kind of guy you are probably all looking for most likely wont approach you, either because he is shy, or he is too busy to worry about things like that, next time you go to a restaurant and want something to eat, stand there with your mouth open and tell me if anything good comes into your mouth, of course not, the only thing thats going to go inside your mouth is a insect, now go back to that same restaurant and grab a fork, pick up a serving of pie and glide it gently to your mouth, savor the flavor, and dont just pick any old pie, make sure you do your research and find the best kind of pie for you, and when you find that pie, make sure it is well cooked, and flawless.... i think of it like buying CD's, you could stand in front of the store and wait till hustle man comes out and tries to sell you a bootleg, or you can go inside the store and find exactly what you're looking for
  [Report Abuse] [Quote]
ClassyWisdom08 replied on 07-18-2004 11:34AM [Reply]
kndhrtd1@theREALHU wrote:
I feel u Queenie. I try not to be too picky when it comes to guys and their looks. I try to seek the inner person, but when the spirit is just as ugly as the exterior, there really is no hope for the negro :?. But yeah, men are real quick to say how fidning a "good black woman" is far and in between, but i don't understand how that's the case when we are outnumbering them in the churches, colleges/universities, and the job force. Seems like they have options galore to me :roll: .
provAKAtive wrote:
No here is a good one...I see this all the time on bp or mg. "I want a FREAK in the bedroom but a lady in public and she must be God fearing!!!" Unknown WTH??! :roll:
Ha, girl you are TOO halarious. I swear if i see a page like that one more time on bp...imma call somebody out. If that ain't the biggest contradiction to ever be uttered.
It gets pretty irritating after awhile...Its like they want some kinda a porn star and a goody goody all in one.Imma start calling some people out on this site...Im tired of being nice :evil:
  [Report Abuse] [Quote]
Afro-American replied on 07-18-2004 05:35PM [Reply]
lol i though noone would relate to my post and i was just randomly being crazy..yayyyyy im not crazy... i just think like guys look for too much when they want wifey/girlfriend/etc and dont even realize it...and they expect us to lower our standards simply because they are "black men doing good for themselves"... and are "rare in the black community"... like even if a guy is cute and he approches you in a rude manner or if he stinks lol....if i did that to a guy i would be roasted alive for being a skank or whatever but for a guy to do that it's almost viewed as ok...the norm...and its quite sad :arrow: talk amongst yourselves YAYYY PEOPLE DONT THINK IM CRAZY on this topic lol
  [Report Abuse] [Quote]
jadekiss replied on 07-18-2004 06:14PM [Reply]
The topic of this post is my answer. You are right. I know that people posses these inner qualities that I'm supposed to be looking for. Well fugg that! You might be high up on the charts in A, B, C, D but you ain't got E, F,G and I need all of thoes letters to be happy.
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 1 of 4 1234  >  Last
Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!