Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Edit Settings  |  Search Forums
i dont like 'couple" phone convos! Posted on 10-27-2004
Afro-American

im sorry HAVE YOU EVER heard couples talking with each other on the phone, its like damn did yall lose your brain when yall went together...... ...if my friend in my room dont shut up talking to her boyfriend on the cell on this walkie-talkie, and yes im talking bout her while im typing on this lappy!!! here is their walkie-talkie convo so far WORD FOR WORD!: "what are you doing??" "nothing, what are you doing?? "nothing, how bout you??" "nothing, you" "nothing *pause* you know i love you more!" "no i love YOU more" "nooooo.......*long pause* CAUSE YOU KNOW I LOVE YOU MORE BOI" "Ha, but girl, i love you more you knooowwwww!" "ha you know i do boi" "naaaahhh girl you funny, i love you!" *long pause* "so whatchu doing" "nothing....convo CONTINUES!" SOMEONE SHOOT ME, I dont wanna kick her out but gooodammmnn!
  [Reply]
Page 1 of 1 1
King_J replied on 10-27-2004 10:12PM [Reply]
Shoya_Star wrote:
im sorry HAVE YOU EVER heard couples talking with each other on the phone, its like damn did yall lose your brain when yall went together...... ...if my friend in my room dont shut up talking to her boyfriend on the cell on this walkie-talkie, and yes im talking bout her while im typing on this lappy!!! here is their walkie-talkie convo so far WORD FOR WORD!: "what are you doing??" "nothing, what are you doing?? "nothing, how bout you??" "nothing, you" "nothing *pause* you know i love you more!" "no i love YOU more" "nooooo.......*long pause* CAUSE YOU KNOW I LOVE YOU MORE BOI" "Ha, but girl, i love you more you knooowwwww!" "ha you know i do boi" "naaaahhh girl you funny, i love you!" *long pause* "so whatchu doing" "nothing....convo CONTINUES!" SOMEONE SHOOT ME, I dont wanna kick her out but gooodammmnn!
I don't have no crazy convo's like that. If u heard me and my girl speak, u would think we were just friends
  [Report Abuse] [Quote]
Enigma2k8 replied on 10-27-2004 10:34PM [Reply]
I've heard a few like that in my room, and in other people's.... :lol:
  [Report Abuse] [Quote]
Kinkee replied on 10-28-2004 12:16AM [Reply]
Aww. But uh yeah that would **** me off. Normal conversations I had with my ex sounded like we were friends.
  [Report Abuse] [Quote]
Princess LaRonda replied on 10-28-2004 09:44AM [Reply]
on the walkie talkie jumpoffs OUTLOUD????????? ummmm BYE....that is CRAZY
  [Report Abuse] [Quote]
Afro-American replied on 10-28-2004 11:06AM [Reply]
Nahd wrote:
on the walkie talkie jumpoffs OUTLOUD????????? ummmm BYE....that is CRAZY
gurllll every time i heard each one of them cut off, you know that lil radio "skrtt" noise and then one of em talking back...i was like "please stop...luckily she left aroun 12:30 after eating most of my fried corn, greens, chicken and macaroni and cheese :? ...i love her but godddaaamnnn ..plus he's african so his lil accent every time he said "i luuuvv you" reminded me of kunta kinte or something with how 'majestic' he made it sound....which made the situation even worse :lol: but i didnt get none of my studying done for this damn java midterm...so yeah lemme go fail my midterm now, wooooohooo, and i dont give a damn cause ITS HOMECOMINGGGG :lol: and tonight's the fashion show 8) ....she'll curve it anyways so im not worried :arrow:
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 10-28-2004 11:21AM [Reply]
Fortunately, I don't know anyone like that, therefore I have not been exposed to such mushy stuff
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
Hahaha replied on 11-01-2004 11:59AM [Reply]
Shoya_Star wrote:
im sorry HAVE YOU EVER heard couples talking with each other on the phone, its like damn did yall lose your brain when yall went together...... ...if my friend in my room dont shut up talking to her boyfriend on the cell on this walkie-talkie, and yes im talking bout her while im typing on this lappy!!! here is their walkie-talkie convo so far WORD FOR WORD!: "what are you doing??" "nothing, what are you doing?? "nothing, how bout you??" "nothing, you" "nothing *pause* you know i love you more!" "no i love YOU more" "nooooo.......*long pause* CAUSE YOU KNOW I LOVE YOU MORE BOI" "Ha, but girl, i love you more you knooowwwww!" "ha you know i do boi" "naaaahhh girl you funny, i love you!" *long pause* "so whatchu doing" "nothing....convo CONTINUES!" SOMEONE SHOOT ME, I dont wanna kick her out but gooodammmnn!
blame this convo on the man... it's all because us guys have a difficult time communicating our thoughts... we have to think about everything that we're going to say before we say it. women are more blessed when it comes to convo...it starts from when we were kids...6 year old girls run around the playground talking to eachother about a variety of subjects, and 6 year old boys tend to be by themselves playing with airplanes and making "vroom" noises... but i can be pretty talkative when i want to...but when i don't want to talk to someone, i purposely steer the convo to a **** end... i kinda went off topic but who cares... :roll:
  [Report Abuse] [Quote]
Its_like_candie replied on 11-01-2004 02:00PM [Reply]
Thats sooo funny...cause i swear that sounds like me and a certain somebody when we're on the phone! Its sooo sad! :lol: :lol:
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 1 of 1 1
Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!