Connect with B
Uploads
Upload Content | Show More  
Recent Visitors
more-->  
Q&A With B Steel

(interview me)
B Steel
Location: hampton, VA United States
Birthday: Apr 1st
Joined: Feb 15th, 2005
About   (request update)
My Interview Question
who are you
Education   (request update)
Hampton University class of 2007
Undergrad Major: Biology
Activity
Wat yall think Wat yall think
I make female shirts to ...more
Posted by B Steel on March 1st, 2005 • 326 Views
Wat yall think of this 1 Wat yall think of this 1
i painted this one a lil while ago its suppose to b BIG wat yall think of it ...more
Posted by B Steel on March 1st, 2005 • 236 Views
Tell me wat yall think Tell me wat yall think
Watup i go to hampton make shirts 4 ppl out here try to make sum money off these ppl feel me .. recently tho sum ppl wer sayin i shud take it seriously cuz i cud make sum gud money off this ... i been ...more
Posted by B Steel on February 28th, 2005 • 191 Views
Who knows?? Who knows??
Lemme ask yall a question reel quik jus sumthin i been thinkin about hav u ever been in a situation where u feelin sum1 allot but sumthin happens were u start buggin out n u think u gona loose them we ...more
Posted by B Steel on February 20th, 2005 • 251 Views
My Groups
Invite Me To A Group
Guestbook Comments
Hello, just showing you some love from NC.
Tagged by Rachelle Harris on 04/25/2006  
Hey, just wanted to show ur G-Book some love. Your pic is really cute. Holla back
Tagged by Autumn Walker on 04/24/2006  
Just stoped by to say "HI"
Tagged by Megan Merriweather on 03/29/2006  
I just thoght that I would stop by and show you some love!!!!!!!!!!!
Tagged by LaKesha Black on 02/06/2006  
HeY! I saw your pic....you look really nice; it inspired me sign your g-book! (LoL - j/p). Much love & God Bless...~alwayz~ D
Tagged by Danesha W on 01/16/2006  
wat up love sending you some Spelman kisses much love and all success to you hit me back and check out my website ....lata
Tagged by Chuichi Lee on 10/09/2005  
wats goin on with you playa, hope u had a good summer. ;)
Tagged by Mercy C. on 08/11/2005  
wuz up playa yo page is fye, stop by showin' dat JCSU luv
Tagged by Shervoski Moreland on 08/08/2005  
thanks for showin the hampton love! jus returning the favor! stay up! one
Tagged by Jay Clayton on 08/04/2005  
Just droppin by to return the luv
Tagged by Janay Washington on 08/03/2005  
umm i did hit u up a long time ago lol, my sn is rose2k77
Tagged by Allison Simone on 07/22/2005  
What's up...Thanks 4 the welcome. U can hit me up on AIM to: MsWiseHU2009
Tagged by Laura Wise on 07/22/2005  
finally got the hang of dis pic thang, hit me up lol
Tagged by Allison Simone on 07/21/2005  
Whats crackin, its ya gurl allison, just sayin whatup to ya
Tagged by Allison Simone on 07/20/2005  
HEy wazup!!! JUst showin HU some love! Hit me back
Tagged by Amber Garrett on 07/17/2005  
Whatz Good ... Just wanted 2 slide thru and show u sum Jerzee luv ... *~Portia~*
Tagged by Portia Gunn on 07/12/2005  
just came thru to show luv. I wish you the best with everything your heart is set out to do. I hope you reach all your goals and have a successful future. God Bless
Tagged by Kimberly John on 07/07/2005  
Just stopping by to show some RATTLER love
Tagged by wineisha johnson on 06/30/2005  
waz up homie. just showin some love. to my fellow Hamptonian do the same.
Tagged by Angela Terrell on 06/20/2005  
OK, MR. POPULARITY, I'D LIKE 2 GET 2 KNOW U BETTA BUT JUST CALLIN' U SEEMS IMPERSONAL, NOT 2 MENTION THIS GUESTBOOK THAT EVERYBODY IS GONNA READ. HOLLA BACK CARIBBEAN CUTIE. :~) SMOOCHES
Tagged by ROXANN HENDRICKSON on 06/12/2005  
OK. Mr. B Steel, u seem to be a pretty talented brother. Good luck in ALL u do
Tagged by Lexi T on 06/04/2005  
Hey! I was just stopping by showing u some luv!
Tagged by Kimberly Smith on 05/31/2005  
I am just showing u some Howard U L-O-V-E! remember to keep GOD 1st in everything you do. I will see u @ tha TOP.
Tagged by Janika De*Nae on 05/27/2005  
Thanks for showing some HBCU love...really appreciate it...May God Bless :)
Tagged by Sharice B. Jones on 05/26/2005  
thanks for shoppin and showing me luv. K.I.T.
Tagged by Dominique Zackery on 05/24/2005  
wassup just stopped by to show you some XU LOVE
Tagged by Leontranea Adams on 05/22/2005  
Showin luv from the tweetest school I know
Tagged by Shari Williams on 05/22/2005  
Just wanted to show you HU love. Stay up :)
Tagged by Chantell Chenault on 05/19/2005  
Hey Steel are you on the facebook?
Tagged by Shene'e Howell on 05/16/2005  
Thanks for stopping by my side of HBCUconnect and showing me some love! 'Preciate you boo!!!
Tagged by Tanganica Turner on 05/02/2005  
WHO KNOWS !!!
Tagged by B Steel on 04/29/2005  
Yo Brian, school is OVA!!!!!! I guess I won't be seeing you for awhile. Anywayz have a GREAT SUMMER.
Tagged by Kandis D. Webster on 04/29/2005  
Jus sayn wat up, keep doin big things.... SMOOCHEZ
Tagged by Constance Howard on 04/29/2005  
.
Tagged by LaTeresa (Tree) Johnson on 04/27/2005  
NICE PICTURES! KEEP UP THE GOOD WORK IN SCHOOL! AND KEEP REPPIN TRINI!
Tagged by RONNICE GRAY on 04/10/2005  
more-->
Member Login
Email:
Password:


Not a Member? Sign Up - It's FREE
You'll receive access to our Newsletter, Scholarships, HBCU Profiles, Jobs, Internships, Mentors, Member Profiles and more!
Upload Photo:
First Name:
Last Name:
Email:
Password:
Location:
College:
Major:
Graduating Class: