Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Edit Settings  |  Search Forums
Vibrators Posted on 09-26-2004
KnowledgableTruth

When I was reading the topic about things women need in the dorm room...i think that vibrators would be a good thing to have...I Don't Have One but if I got up nerve enough to get one I would...men **** all the time...why can't we...lol...nah but really...what do ya'll think of vibrators being a necessity in college. ..
  [Reply]
Page 1 of 5 12345  >  Last
AggieSweetie07 replied on 09-26-2004 10:02PM [Reply]
it should be if you are one who gets **** alot and ain't tryna be a hoe....
  [Report Abuse] [Quote]
AggieWarrior from Charlotte, NC replied on 09-27-2004 01:17AM [Reply]

AggieSweetie07 wrote:
it should be if you are one who gets **** alot and ain't tryna be a hoe....
you oughta know :twisted:
  [Report Abuse] [Quote]
replied on 09-27-2004 01:38AM [Reply]
AggieWarrior wrote:
AggieSweetie07 wrote:
it should be if you are one who gets **** alot and ain't tryna be a hoe....
you oughta know :twisted:
AWW SKRIT
  [Edit] [Delete] [Report Abuse] [Quote]
Kinkee replied on 09-27-2004 10:39AM [Reply]
I have one and not even gonna front about it. Times get hard sometimes.
  [Report Abuse] [Quote]
JsGyrl1110 replied on 09-27-2004 11:22AM [Reply]
I don't have one and have never had one or used one.. but I am not saying its wrong....if its hard times and u r really **** and can't get none and u need relief then go ahead and do your thang
  [Report Abuse] [Quote]
AggieSweetie07 replied on 09-27-2004 12:18PM [Reply]
AggieWarrior wrote:
AggieSweetie07 wrote:
it should be if you are one who gets **** alot and ain't tryna be a hoe....
you oughta know :twisted:
shut up...i have one and i'm not beat bout that....
  [Report Abuse] [Quote]
Princess LaRonda replied on 09-27-2004 07:51PM [Reply]
ohhhh its trueeeeeeeee lol dont have one but hey **** is alllll goood too much could really be a bad thing tho
  [Report Abuse] [Quote]
quannicab replied on 09-27-2004 08:21PM [Reply]
WHEN DO U USE IT? I MEAN I KNOW YOU DONT USE IT WHILE YOUR ROOMATE IS IN THERE OR I KNOW YOU DONT GO TO THE BATHROOM OR DO YOU? :lol: I DONT WANT TO HAVE TO GET ONE BUT YOU CANT REALLY FIND A NICCA THAT YOU GIVE SUM TO B/C NOWADAYS THEY DONT KNOW HOW TO ACT WHEN YOU GIVE IT TO THEM :roll: (IF YOUR NOT IN A RELATIONSHIP WIT EM)
  [Report Abuse] [Quote]
PoeticChocolate from Sacramento, CA replied on 09-28-2004 04:35PM [Reply]
I learned that you never leave home without your toys...... I was so angry my first semester at school without Drawmuh and Billium (yes they have names).
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 1 of 5 12345  >  Last
Home > Forums > Interest Groups > For The Ladies
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!