Home > Forums > Interest Groups > HBCU Specific Topics & Concerns > Howard
Edit Settings  |  Search Forums
WHY not?? Posted on 12-26-2004
Afro-American

yeah since we all private and all, why wouldnt you go to hampton??...talk amongst yourselves...ill put my answer later lol
  [Reply]
Page 1 of 1 1
Enigma2k8 replied on 12-28-2004 08:02PM [Reply]
I heard: :arrow: It's in a boring **** city :arrow: Gotta take the bus or catch a cab if you wanna go somewhere :arrow: Curfew :roll: .....we're ADULTS :arrow: They monitor your phone calls and what you do online, plus you can't download music :arrow: I honestly thought it was a ripoff of howard because I heard of it after I found out about the REAL hu :arrow: NO COED visitation :roll: I've got nothin against the school tho, I have a few friends that go there :wink:
  [Report Abuse] [Quote]
Blutifully Human from Washington, DC replied on 12-28-2004 10:11PM [Reply]

To be honest, Howard and Hampton were the only HBCUs i were really interested in. Applied to both, got in to both, both offered me nothin but a fat loan. Just so happened that Hampton was more expensive than Howard...therefore the loan was bigger...hence more for me to have to pay back later. So i figured if me and my momma were gonna go broke, might as well do it offer a school that gave me a bigger **** for my buck. Plus, i'm nothin but a city girl at heart. HU had the whole package.
  [Report Abuse] [Quote]
Enigma2k8 replied on 12-29-2004 01:39AM [Reply]
^^^ Yeah I even think D.C. is boring compared to L.A. :?
  [Report Abuse] [Quote]
Blutifully Human from Washington, DC replied on 12-29-2004 03:01AM [Reply]

True. Only thing about LA is that things aren't easily accessible. If you don't have a car, then you're fresh out of luck.
  [Report Abuse] [Quote]
Enigma2k8 replied on 12-29-2004 03:09AM [Reply]
yeah, or if it rains......got me stuck @ home because of both reasons (sharing my car)
  [Report Abuse] [Quote]
Pepsi replied on 12-30-2004 09:48PM [Reply]
i never even picked up an application, it just was not an option. i was sold on HU from the beginning. i see howard influence everywhere i go, hampton? no.
  [Report Abuse] [Quote]
cupcake8503 replied on 01-02-2005 01:35AM [Reply]
Is it just me or when you tell people that you go to Howard they act like you said Harvard? :lol: (that is so funny to me)... Anyway, I chose Howard over Hampton because I get the best of both worlds. An education at a prestigious HBCU and its in the city with a public transportation so I can go somewhere without a car so I get a great social life. Even though I'm going broke by going to Howard. It's ok because I'm sure it will be worth it.
  [Report Abuse] [Quote]
Blutifully Human from Washington, DC replied on 01-02-2005 06:33AM [Reply]

cupcake8503 wrote:
Is it just me or when you tell people that you go to Howard they act like you said Harvard? :lol: (that is so funny to me)...
Yep...they sure do. *Typical reaction of someone when i tell them i go to HU*. "OH! Well excuuuuuuuuse me" :lol:
  [Report Abuse] [Quote]
Reply To Topic
In order to post a response to this topic, please login below or click here to signup.
Email Address:
Password:
Page 1 of 1 1
Home > Forums > Interest Groups > HBCU Specific Topics & Concerns > Howard
Sponsored Content Create an Ad
Follow Us!
Link To Us!
Do you have a website? Link to HBCU Connect!